strony wizytowki Google Bielsko-Biała

Twoje godziny pracy zmieniają się w okresie świątecznym lub sezonowym, pamiętaj o ich aktualizacji Strony wizytowki Bielsko-Biała Sprawdź swoje lokalizacje Zweryfikowane lokalizacje firmy „z większym prawdopodobieństwem będą pojawiać się w lokalnych wynikach wyszukiwania w usługach Google, takich jak Mapy i wyszukiwarka” Strony wizytowki Google Bielsko-Biała Monitorowanie zweryfikowanej lokalizacji pomaga także polepszyć wynik względem współczynnika rankingu odległości Strony wizytowki Google Bielsko-Biała Dodaj wiarygodne zdjęcia i filmy swojej firmy Profil Twojej firmy w Google zawiera logo i zdjęcie na okładkę. Używaj zdjęć zgodnych z tymi na swoich profilach społecznościowych, aby ciągłość w brandingu marki została zachowana. Jednak nie poprzestawaj na tym. Warto zdecydować się na obrazy i filmy, aby zaprezentować szczegóły takie jak: lokalizacja, środowisko pracy, kadrę. Jeśli prowadzisz restaurację, udostępnij zdjęcia swoich posiłków, menu i jadalni. Upewnij się , że prezentują się wyśmienicie , profesjonalnie i nie mają niskiej rozdzielczości. Zdaniem Google firmy ze zdjęciami zyskują więcej próśb o dane i ich witryna jest bardziej widoczna. Obecność Twojej firmy w Google – wyróżnij się na tle konkurentów ! Zastanów się przez chwilę : masz za sobą bardzo pracowity dzień. W końcu wychodzisz z pracy i dochodzi do Ciebie , że musisz w końcu coś zjeść, bo zaraz sił Ci braknie. To sprawia , że zamierzasz znaleźć najbliższą pizzerię , aby zaspokoić swój głód. Gdzie się udajesz ? Najprawdopodobniej otworzysz wyszukiwarkę Google, a następnie przejdziesz do profilu Google Business na swoim smartfonie , aby znaleźć lokalną restaurację z świetnymi recenzjami i apetycznymi zdjęciami. A teraz wyobraź sobie, że to Ty prowadzisz ten lokal. Właśnie uzyskałeś nowego klienta! Zgodnie z Google co miesiąc odnotowuje się ponad: pięć miliardów wyszukiwań restauracji , trzy miliardy wyszukiwań hoteli , miliard wyszukiwań sklepów modowych , 600 milionów wyszukiwań salonów beauty. Jeśli pracujesz w marketingu Twoim założeniem będzie przekształcenie tych wyszukiwań w świeżych klientów. Gdy

Opracowano przez: Celina